2010-11-23
 13:28:09

Nu var man klar då.

Nu har jag damsugit och skurat nu lukar det gott i halva lägenheten i alla fall.
Lillan ligger och sover som en stock även fast damsugaren har gått på högvarv.
Hon kaske kommer i håg ljudet i från magen som hon kanske blev lugn av . Hehe vem vet!

Nu så sitter jag och avvaktar att snöstormen ska lugna ner sig så man kan gå till centrum och handla våtserveter.
Jag har bara ett paket kvar så jag måste nog ha nya annars står jag där och har glömt bort att köpa och vad gör man då hehe . Jobbigt att gå i från rummet där skötbordet är för att gå in i badrummet och hämta vatten . Äsch det där lät bara jobbigt haha .  Nu förtiden får man vara lat med våtserveter i stället.

Ni som har barn vad tycker ni är bäst . Våtserveter eller tvättlappar som man måste blöta själv?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: