2010-11-18
 17:42:24

Nu är vi hemma igen

Nu är vi hemma igen vi har varit på vift hela dagen . Vi möte upp Tant veronica i slussen och någon minut efter så möte vi upp min killes brors fru för att vi skulle få kvittot till kläderna det köpt för att det snart är försmå så ska byta till en större storlek . Efter linda hade rört sig hemåt  direkt efter jag hade fått kvittot . Åkte jag och Tant veronica till ett café i centralen och tog oss något varmt att dricka och jag gav lillan lite mat innan vi åkte vidare till Västraskogen och visade upp lilla Nikita i min gamal skola för mina gamla lärare ville se henne.

Och det smälte ju av att hon var så söt hehe .
Min "gamla " lärare är också gravid och ska ha barn i Feb .Grattis skåne pillan


Men nu blir det till att äta lite potatis och fisk med dillsås.
Och hoppas på att lillan inte vaknar förens jag ätit klart visst har man börjat stress äta för att lillan vaknar typ varje gång man ska börja äta.  Men kan förstå henne om hon vaknar för då är hon ju hungrig och behöver lite närhet

Men jag slänger väll kanske in ett inlägg sen igen.

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: