2010-11-27
 10:33:00

Lördag :) och mina änglar sover

God lördag:) Eller godmorgon för vissa av er kanske.
Just nu så håller jag på och fixar med tvätten jag har vikt tvätt och slängt i en maskin .
Lillskruttan sover i sin säng hon blev trött efter bad stunden . Hon blev avskjöld  för hon hade kräkts
Och i stora sängen ligger min kärlek.
Ska man kanske gå in och väcka honom . Han behöver lite frukost i magen.

Som sagt vet ej hur mycket jag kommer blogga i helgen men jag fortsätter när helgen är slut.
Jag ska ställa fram lite frukost och sen gå på toaletten innan jag pussar godmorgon på älsklingen.

Det är egentligen nu som jag ska passa på att sova när Nikita sover men det är ju när hon sover man hinner med allt man skulle göra. Tex tvätta gå in i duschen städa / äta mat m.m.

Men det är ju underbart jag får lägga mig med henne tidigt i kväll i stället.
För halv 9 vill jag ej gå upp i morgon  hehe :) eller jo det skulle jag kunna göra men då vill jag gärna vara utvilad.

Tänka sig att lillan har sovit i sin säng i 45 min kanske och små vaknade en gång av att hon tappade nappen .
Sen somnade hon om igen . På dagarna får hon sova i sin säng om inte på min arm .
Och på kvällarna bredvid  är det bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: