2010-11-12
 12:29:50

Lilltjejen växer för fullt:)

I går när BVC skulle komma hit så kom hon faktiskt sent. Men när jag skulle lägga in inlägget så dök hon faktiskt upp på dörren . Lillan låg och sov då så vi satte oss ner och pratade ett tag och så där.
Sen väckte vi lillan för att hon skulle vägas . Hon hade gått upp 105 g sen vi var på BB-mottagningen i måndags.
Min lilla tjej växer för fullt. Jag fick en ny tid hos BVC den 17/11-2010. Undra hur mycket hon hinner gå upp på den här veckan innan vi ska dit.

Lillskruttan har fått massa hormon prickar på sina fina kinder. Men så får det vara:)
Hon är väldigt fin säger alla som ser eller träffar henne. Det är helt underbart att höra.


Vid 3 tiden så kommer morbror mio förbi. Min lillebror alltså. Men vi får se han är lite glömsk.
Han är 10 år gammal och redan morbror . Det var några på hans skola som hade sagt att man inte kunde vara morbror förens man är 13 innan det så är man baa lådsas. Stackars barn vad det får för uppfattning.
Men är ju inte lådsasmorbror för att man är 10.  Och skön och söt kommentar i från min lillebror när han berättade vad det sa " Men jag vet faktiskt inte om det stämmer, Gör de det?".



Men nu blir det till att lägga sig bredvid skruttan och vila lite jag också.
I dag är det fredag och får se om min kärlek kommer hit.
Det är vad jag hoppas i alla fall.


Kram så länge


lucke

Anmäl dig gärna till min dagens blogg om du känner för det :P



PUBLICERAT: 2010-11-12, 12:44:44 | URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Trevlig helg! :)



PUBLICERAT: 2010-11-12, 12:56:33 | URL: http://cviklund.blogg.se/
Anonym

bild :)


Anonym

bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: