2010-11-23
 11:01:00

♥Lillskruttan är ♥♥♥(3)veckor

♥Lillskruttan är i den Tisdag den 23 November 3 veckor gammal. Ojojoj vad tiden går snabbt!
Snälla stoppa tiden kan inte förstå att nästa Tisdag är våran lilla Nikita en månad redan.
Stoppa tiden.
Man ser att lilltjejen börjar få mer hull på kroppen rundare kinder och en liten dubbelhacka .
Men hon börjar även bli mer vaken hon följer en med blicken hon har börjat skratta lite då och då.  Ett antal gånger när hon sover kommer ett litet garv . Så söt. Man blir typ lika chockad varje gång.
Hennes ögon börjar även hitta sin färg men ändå svårt att se hon har väldigt mörka ögonen men det är nog en blandning . Jag tror faktiskt att hon får pappas mörka ögonen bruna och fina:)



Våran älskade lilla Nikita


Mikkis

vad hon har blivit stor.. jag blir så glad när jag vet att du är glad och lilletjejen med.. (: Underbara är ni ! älskar dig bamse mkt isabelle även om jag kanske inte visar det lika ofta längre. men jag ska försöka :) jag stöttar dig genom de du vill, är bara ett samtal bort, du vet mitt nummer, jag kommer så fort jag kan om de något ... de vet du ! Pusssss <3



PUBLICERAT: 2010-11-24, 14:48:43 | URL: http://formybaby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: