2010-11-01
 15:08:28

Hopppas på att det var sista besöket hos barnmorskan i dag

I dag var jag hos barnmorskan men jag och mamma kom sent så det var nästan så att vi inte fick komma in.
Men när jag väl sa att jag alltid brukar få sitta och vänta på dom så gick hon och hämtade min barnmorska .
Då fick det nog lite skuldkänslor. Så det blev ett snabb besök i dag eftersom att hon slutade efter mitt besök.

Hon tror även att jag kommit in i en latensfas. Men hon tyckte också att jag skulle ta alvedon och sova.
Men går det inte över så skulle jag ringa förlossningen igen och höra med dom . Så då kommer jag förmodligen få åka in och få någon sömntablett så att inte kroppen är allt för trött när det riktiga sätter igång.
Men hoppas inte på att det behövs.

SF-mått: 39
Lilltrollets hjärtslag: 146

Glömde bort att väga mig men det behövs nog inte jag har väll kanske gått upp 1 kg eller något.
Jag hoppas hoppas hoppas på att det är var det sista besöket i dag men fick en nytid den 10/11-2010.
Men din ska jag inte ska ha hunnit klämma ut henne innan hehe .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: