2010-11-24
 10:00:55

Godmorgon alla glada.

Jag vaknade av att min mamma ringde mig kl kvart i 8 och sa att hon tyckte att jag skulle avboka efterkontrollen i dag eftersom att det är värsta snöstormen ute och det är halt på motorvägen och busschafförerna här i nacka för som dårar. Men som tur var slapp jag ringa för hon ringde mig precis och vi bokade om tiden till den 16 december.


Så i dag blir det till att bara sitta hemma igen .
Tråkigt eftersom att jag blir så oerhört deprimerad av att göra det.
Men då får jag mysa med lillskruttan .
 
Nu blir det snart till att äta en stor frukost limpa med ost och en stor kopp te.
Lillskruttan ligger och sover på min axel. Och hon snarkar hehe gullunge. Om jag skulle kunnat skulle jag tagit kort på hur hon sover men tar jag kort med den armen så åker hon ner. Så det går inte hehe .
Min lilla långstång :) Myspys

Vart är kärleken på väg att ta vägen?
Jag vill inte förlora dig baby.
Snälla stanna hos mig


Du är underbar o jag älskar dig bara mer och mer för varje dag.
Jag vill ha dig kvar här i livet snälla. Du måste tro på mig.
Jag har inte varit någon bra flickvän men jag försöker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: