2010-11-09
 19:33:11

En trött och hungrig liten tjej

Min lilla ängel ligger i min stora säng och sover nu medans jag sitter i fotändan och skriver detta inlägg.
Snart så bröjar paradise hotel sådet blir till att titta på det och får se om jag hinner duscha innan lillan vaknar.
Det är helt underbart med barn men man hinner inte med de man på börjar hehe . Höll på att hänga min tvätt tidigare i dag då vaknde hon och när jag skulle äta var det samma sak så det blev till att stressa i sig maten .Hehe . Innan hon igen skulle ha mat . Men hon ä helt underbar.
Hennes ögon färg börjar ändras nu också och man ser att hon kommer att få sin pappas fina underbart vackra mörka ögon :)

Senare efter jag duschat så ska jag hjälpa lillan få bort allt snor i från näsan. Med en sån där sugslang det känns obehagligt att göra något sånt mot en sån liten tjej men måste ju hjälpa henne med att kunna andas ordenligt.

Men nu blir det till att logga ut och kolla tv och och sen in i duschen .
Kram på er


Nattz

bild!! :)



PUBLICERAT: 2010-11-09, 19:52:09 | URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: