2010-11-01
 09:05:23

1 November♥

I dag är det den första november och vårat lilla troll är beräknad på denna dag
men i natt har ingen bebis kommit i alla fall. Det är ju ett antal timmar kvar innan 1 november är slut man vet ju itne hon kanske bestämmer sig för att komma snart . Hehe . Det kan man ju aldrig veta. Men jag hoppas  hoppas hoppas att hon kommer snart.
För jag börjar få väldigt ont i magen och vill få ut henne vill hålla henne i min famn.
Jag kan knappt förstå att hon varit i min mage i 280 dagar.
280 dagar av längtan .
Hon njuter nog av värmen där i magen och känner att hon inte vill komma ut .
Men vi vill ha ut dig lilltjejen .
Så nu får du komma .



 

Juste min lillabror fyller även 10 år i dag.
Grattis till lilla MIO som nu är en buddelsiffra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: