2010-06-04
 17:27:25

välkommen till min nya blogg.

Hej Isabelle heter jag och är 17 år gammal. Blir 18 i December.
Tar ett sabbatsår i från skolan nu på tisdag för att våran bebis kommer i november. Det va lite tråkigt att jag inte hann ta studenten innan men jag börjar skolan igen nästa  augusti. Och då ska jag gå klart hela året för att sedan ta studenten . Det ska bli jävligt skönt att våran bebis kommer snart
Mamma har varit i mot de, det har väll alla i familjen . Men de fick acceptera mitt val som jag/vi gjort.
men nu har jag i alla fall innerskaffat det viktigare. Köpt en liggvagn sen kom mamma hem med sittvagn också med den kan hon ju inte använda på ett antal månader:D

Det är så att min kille redan har 2 barn som är 3 och 1½år . så han blir en ung tre barns pappa.
jag och killen har varit tillsammans i 10 månader . Han och jag vet inte riktigt när vi blev tillsammans . Men vi har känt varandra ett antal år . Eftersom han är min brors gamla polare. Vi har varit förlovade sen den 1/1-10 .
Det finns ingen som jag älskar så mycket som jag älskar han . Jag vill leva mitt liv med honom .

Jag är i 18+3 med våran lilla dotter i magen .
Tiden har gått så fort kan inte förstå att det bara är 22 veckor kvar.
Den 1Nov är våran lilla flicka beräknad till världen :)
Längtar så jag nästan har lust att springa runt hela jorden .

Det ända jag är rädd för är att man inte har en ordentlig mammapenning kommer få 180kr per dag. + soc sedan . Men det kommer inte vara länge det ska bara vara tills jag har gått klart skolan sen får jag ju ett jobb och en lärlingslön . Men det är helt underbart att ha ett friskt barn i magen . Det känns som hjärtat ska flyga ut varje gång jag tänker på de . och leendet är uppe vid öronen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: