2010-06-29
 20:26:54

ursäkta min dåliga uppdateringen

I dag har jag varit i skolan och efter det träffade jag min underbara pojkvän i Thorhildplan för att han mötte mig dära. Vi åkta in till t-centralen för att äta något men jag vart tvungen att köpa ett par luftiga shorts så det blev ett par på cubus för 99;- Och jag tycker till och med dom är varma haha.
Men nu ska jag inte klaga. Det är ju äntligen sommar men det är fan i mej jobbigt att typ vara höggravid nu i sommar. Efter vi hade varit och handlat det sköna runna shortsen gick vi till mongolian på drottninggatan och käkade en snabb bufé. Innan vi skulle i väg till barnmorskan .

Det var bara en åter kontroll för min trötthet. Men mitt socker låg på 5.9 och blodtrycket på 121 eller va hon sa. Men Jag kan vara en av det få som har en riktigt trötthet under hela gravediteten . Så Förmodligen är jag en av dom . Men men det gör inget eftersom jag älskar att sova.
 Efter halva tiden när vi var där så lyssnade vi på hjärtljudet igen . Och som valigt gillar hon att röra på sig för fullt så i början var  det svårt att höra med tillslut så lugnade hon ner sig lite och hon lät oss lyssna . Och hon kom fram till att hennes lilla hjärta slog 150 slag i minuten . Och Fan det är lika häftigt varje gång.

Jag kommer med ett till inlägg senare. Nu ska jag eller vi äta lite kvälls fika här hemma.

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: