2010-06-23
 22:46:49

Sommar och sol

Det är sommar och och sol och vi har kortartkjol och vi vill ha dig markoolio . Hahah jag var bara tvungen .
I morgon är det sista dagen för veckan i skolan för denna vecka sedan är det midsommar. ååh gud vilket fint väder det har varit dom här dagarna hoppas det blir sånt här väder i morgon och på midsommar också.
Vi alla ska hålla tummarna okej :)!
Vem vill inte ha fint väder så man kan sitta på verandan och käka en god middag med sina nära och kära . underbart ju .
I dag har jag inte gjot speciellt mycket har träffat min kurator och sen hämtade mamma mig och vi åkte vidare till ica maxi för att handla en vaxduk som vi kunder ha på bordet på uteplatsen .
Den va faktiskt rätt gullig . Grön med vita blommor.
Efter det så åkte vi ner till blomster planeten för att käka några blommor till uteplatsen men mamma är ju så kräsen hehe men sen hittade hon ett par fina .
och jag hittade en stor ljuslykta till mig .
Nu är det mycket fina saker jag ska ta kort på :D
 jag kanske ska göra det på midsommar när vi dukat upp fint och så där:D
så kan jag ju fortsätta ta kort på saker och ting :)

Efter det så gick jag upp och tog en fika hos min tjejkompis mamma för att ge henne lite sällskap medans hon är hemma hos sin kille. Så jag sätt där lite mer än en timme men efter en stund så kom  med underbara kille dit så vi satt där kanske 25 min så gick vi sedan och tog oss en varsin pizza . Efter det tog vi en vända med lilla vovven . I myggtäcket. hatar verkligen dom där små flugorna som suger mitt blod haha :D
Men så jag fick umgås med min underbara pojkvän 3 timmar i alla fall han åkte hem för 1 timme sedan och det känns redan så tomt utan honom .
Jag älskar dig per



Men nu ska jag göra det sista på min läxa
sedan en snabbdusch och sussa min skönhetssömn .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: