2010-06-07
 17:56:23

seg dag!

I går var det Sveriges Nationaldag . Det blev att man åkte in till stan även fast man inte mådde så bra i magen.
Men man stannade ej där så länge . 

Hela kroppen är så seg att jag bara skulle kunna sova hela dagarna . 
I dag har vi inte gjort så mycket vi har typ bara suttit i soffan och inte gjort ett skit . 
Och jag har hur ont i huvudet som helst tänkte gå och lägga mig i tid.
Och i magen rör det sig för fullt i bland :P


kommer lägga in bilder på magen  senare när jag tagit någon haha . 
Det får väll bli nu i veckan . Jag ska försöka lova det men man vet ju inte nu . När det händer så mycket i huvudet och i kroppen . Att man orkar hehe. Men ska försöka . 




I morgon är det skolavslutning Grymt skönt längtar som fan . 
Men fan va konstigt det kommer att kännas att vara i från skolan ett år .
Jag tar ju ett sabbatsår . Men det kommer nog bli skönt eftersom jag ska ta hand om våran bebis
Den mesta av tiden . Underbart . 


Nej men nu ska jag väll göra något .
Har så jävla ont i huvudet så jag tror jag fan håller på att spricka.
Kanske ska lägga mig i soffan och glo på tv. Eller kanske sätta mig på balkongen jag har inte riktigt bestämt mig .


Kanske skriver ett inlägg till senare men annars göra jag det i morgon när jag kommer hem i från skolavslutningen, Mödravårdcentralen .

Kram på er allihopa som vill följa min graviditet.
Ni kan ju lämna en kommentar om ni vill att jag skriver om något speciellt 









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: