2010-06-09
 18:18:14

Nu ska jag kila i väg

Nu ska jag kila i väg till saltisgården för vi ska ha avslutning med dansen .Så vi ska typ göra en tårta:D 
Jag är hur trött som helst och skulle bara vilja ligga i sängen hela dagen .

I dag har jag inte gjort så mycket jag var hos natt typ hela dagen och sen jag har bara typ suttit framför dator och pratat med dom jag jobbar med . Om hur jag ska göra senare och så . Mne jag ska säga till dom när jag inte orkar jobba mer.

Nu har jag gått hälften av tiden jag bara längtar och längtar tills det är dax .


Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för min kille hur mycket jag älskar honom . Jag ahr bliv it sårad så mycket så jag har svårt att ta till mig saker . Jag kommer alltid att älska honom vad som än kommer att hända jag älskar dig som fan kan du bara fatta det. Det ska inte behöva vara så här älskling.
Snälla ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: