2010-06-05
 20:35:55

Lördagen den 5juni .

I morse vaknade jag och killen typ kl 10 . Vi skulle hem till hans bror för vi skulle alla grilla .
Så det va bara att gå upp ur sängen ta sina järn och folsyra tabletter och sedan klä på sig och gå till bussen .
Jag har inte mått så bra i dag i min mage så tyvärr så kom det upp. Blää säger jag också .
Det var jag min älskade pojkvän hans fina två barn och deras mamma och hennes kille som var hos hans bror plus några till .  Det va riktigt roligt faktiskt . 
Fint väder och gott kött mer kan man ju inte klaga på eller hur .
När vi kom tillbaka till Västerhaninge så gick vi in och handlade på VI .
När vi kom ut där i från skulle älsklingen min hänga upp påsen på vagnen men den gled ur hans han och hans han rakt in i min mage inte speciellt skönt.Men men det har gött över.

Det här katterna här hemma håller på att ta död på mig men jag får väll trycka i mig allergitabletter.
Så det blir nog bra tillslut :)

Har smörjt in magen min med baby olja . Magen är hur len som helst<3
Jag bara längtar bara mer och mer tills våran lilla flicka kommer till världen .
18+4 Och bebis växer som hon ska.
Jag älskar dig min underbara pojkvän och bebis i magen .
och mina andra två som killen har en innan :)





Jag älskar min underbara pojkvän och hoppas att du alltid kommer att finnas för mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: