2010-06-17
 08:42:19

Godmorgon Fy fan vad jag är trött i dag .

Nu sitter jag här för att skriva ett inlägg innann jag ska i väg till sommarskolan .
Engelska fy fan och ska läsa det i 3 veckor till bläää blir tokig i huvudet som pojkvännens dotter brukar säga:)
Nu är det bara 137 dagar kvar tills förlossnig och jag kan knappt bärja mig jag vill bara hålla våran dotter i fammnen och bara njuta av att hon kommit till världen .


Jag ska sluta röka i dag också . hur kommer det gå. Jag har bara 2 ciggareter kvar så efter som är det slut.
Stöttar ni mig? För jag behöver verkligen all stöd som går att få . Eftersom att det är så jälva svårt.

Jag kanske har köpt en soffa som jag ska hämta nästa helg så man har den sen när man flyttar eller jag ska ha den i alla fall sen få ju killen köpa sin egen . Men 500 kr för en skit fräch soffa. kan lägga in bild på den senare på dagen när jag kommer hem .

Men om några timmar efter kl 1 är jag rökfri för då har jag slutat skolan . Eller kanske till och med innan.


Kram på er jag skriver ett inlägg och lägger in bilder på mamma kläderna jag köpte i går


Sofie

Jag läser, skriv skriv skriv :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: