2010-06-23
 08:32:22

Godmorgon alla i JuniSolen

Det är fint väder i dag också man blir så glad.
Snart är det midsommar också och man får hoppas på att det håller i sig tills dess.
JAg ska snart klä på mig och sedan gå till tåget för att jag ska till skolan ännu en dag .
Snart är det bara 10 dagar kvar man måste plugga alltså 20 timmar så två timmar per då det klarar väll vem som helst;) Även om man är trött. Jag ska höra med min lärare i dag och höra om jag ens är i närheten av Godkändt.
Men får väll hoppas det .

Magen växer som en vår vind och dagarna närmar sig med stor steg . Jag kunde knapp tro det när jag kollade gravidets uträcknaren i dag . Det är bara 131 dagar kvar. Fan man kan knappt vänta tills man håller våran lilla flicka i famnen och säga att man längtar efter henne .  Jag älskar henne bara mer och mer.


Jag och min älskling bråkar om jag vet intge vad men tycket det är tråkigt jag vill ju att vi ska vara vänner. Jag vet inte om det är jag som överreagerar men vi båda är överkänsliga. Älskling   du är den ända jag vill ha och kommer alltid vilja ha . Du är mitt allt och snart kommer våran lilla flicka och hon ska väll inte behöva få höra oss bråka redan i magen . Det är vi bådas fel jag skyller inte på dig och du ska inte skylla på mig .

Jag älskar dig PER och det hoppas jag du vet. Det är du och jag och våra ringar ska alltid sitta kvar på våra fingar. Jag kommer alltid att finnas vid din sida och ge dig de stöd du behöver
. Du är den jag letat efter hela mitt liv och den jag vill lev mitt liv med också



Nu ska jag kila och klä på mig annars skulle jag kunna skriva en hel roman bara på bloggen haha .
Men Jag mår bra och magen växer som jag sa . Och även så har jag börjat få lite brisningar på låren men det är väll helt normalt.  Jag har börjat gå långprommenader med våran lilla vovve ohc hennes egna ligga kärlek . I går gick vi ända till östervik och tillbaka hem . Det va underbart att gå i kvälls solen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: