2010-06-07
 18:24:21

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Ungdomsmottagningen med morsan i morgon
i morgon har mamma beställt tid på ungdomsmottagningen för att hon vill få svar på frågor som hon inte fått svar på av mig och hon tror typ att det hjälper att hon drar in någon annan men jag vet inte. Hur det kommer att gå förhoppningsvis kommer det att gå bra.  Men jag blir lite irriterad på henne att hon inte säger någon ting till mig innan hon bokar till hos personer visst har vetat de en vecka nu men tycker fortfarande inte om att hon gör vissa saker mot min vilja . Och så frågar hon så här när jag blir små irriterad. "Vadå skullejag frågat dig innan eller? "
Vadå är det inte en självklarhet att man frågar sin dotter eller?
Men men Förhoppningsvis kommer det gå bra.
Håller tummarna sten hårt att det inte blir för jobbigt
2010-03-24 @ 23:44:22
Ungdomsmottagningen med morsan i morgon
i morgon har mamma beställt tid på ungdomsmottagningen för att hon vill få svar på frågor som hon inte fått svar på av mig och hon tror typ att det hjälper att hon drar in någon annan men jag vet inte. Hur det kommer att gå förhoppningsvis kommer det att gå bra.  Men jag blir lite irriterad på henne att hon inte säger någon ting till mig innan hon bokar till hos personer visst har vetat de en vecka nu men tycker fortfarande inte om att hon gör vissa saker mot min vilja . Och så frågar hon så här när jag blir små irriterad. "Vadå skullejag frågat dig innan eller? "
Vadå är det inte en självklarhet att man frågar sin dotter eller?
Men men Förhoppningsvis kommer det gå bra.
Håller tummarna sten hårt att det inte blir för jobbigt
2010-03-24 @ 23:44:22



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: