2010-06-07
 18:22:47

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Varför jag vill ha barn!
Jag vill ha barn med den killen jag är tillsammans med för att han är en helt underbar person och jag vet att vi kommer att bli två stycken bra föräldrar. För att vi kommer att finnas för varandra för vår kärlek får världen att snurra . Att ta hand om ett barn är en helt otrolig saga. se den första tanden komma se första stegen de tar när de ser ut som bambi på hal is. Kunna ge sitt barn den kärlek den behöver och bara få vara . Kanske börja på ett nytt liv med nya strider och se hur Varje dag en ny underbar dag. Att få ett barn med den killen jag älskar mest på denna jord . kommer vara en gåva i från gud .  Jag vet att de är lite luddigt . Men jag kan inte förklara mig så bra men jag har så mycket i tankarna varför jag vill ha mitt lilla barn men jag får inte fram de .
Det spelar ingen roll om men är 17 eller 35 och får sitt första barn . Alla är lika nya eller hur ?
2010-03-03 @ 22:43:2
Varför jag vill ha barn!
Jag vill ha barn med den killen jag är tillsammans med för att han är en helt underbar person och jag vet att vi kommer att bli två stycken bra föräldrar. För att vi kommer att finnas för varandra för vår kärlek får världen att snurra . Att ta hand om ett barn är en helt otrolig saga. se den första tanden komma se första stegen de tar när de ser ut som bambi på hal is. Kunna ge sitt barn den kärlek den behöver och bara få vara . Kanske börja på ett nytt liv med nya strider och se hur Varje dag en ny underbar dag. Att få ett barn med den killen jag älskar mest på denna jord . kommer vara en gåva i från gud .  Jag vet att de är lite luddigt . Men jag kan inte förklara mig så bra men jag har så mycket i tankarna varför jag vill ha mitt lilla barn men jag får inte fram de .
Det spelar ingen roll om men är 17 eller 35 och får sitt första barn . Alla är lika nya eller hur ?
2010-03-03 @ 22:43:2



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: