2010-06-07
 18:21:00

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Helt underbart är i 5+3
Det va helt underbart besked jag fick i dag på ultraljudet jag är i 5+3. Jag fick ej se men jag ska till mödravårdentralen mellan 8-10 veckan så jag ska få se att barnet mår bra m.m.
Det är bara hoppas på det bästa och önska att det kommer att bli bra med allt ihop.
Jag fick även ett läkar intyg att jag inte ska bära så tugnt . Så jag hoppas skolan godtar de .
Vill att allting ska gå så bra och hoppas det gör det för jag och min kille vill att våran lilla krabbat ska komma till världen. Det finns ju inget underbarare än barn .
Kärleken i mitt hjärta stiger för den lilla saken som växer i min mage .
Helt underbart är i 5+3
Det va helt underbart besked jag fick i dag på ultraljudet jag är i 5+3. Jag fick ej se men jag ska till mödravårdentralen mellan 8-10 veckan så jag ska få se att barnet mår bra m.m.
Det är bara hoppas på det bästa och önska att det kommer att bli bra med allt ihop.
Jag fick även ett läkar intyg att jag inte ska bära så tugnt . Så jag hoppas skolan godtar de .
Vill att allting ska gå så bra och hoppas det gör det för jag och min kille vill att våran lilla krabbat ska komma till världen. Det finns ju inget underbarare än barn .
Kärleken i mitt hjärta stiger för den lilla saken som växer i min mage .
2010-03-02 @ 20:01:25



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: