2010-06-07
 18:04:51

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Gynekolog ultraljud i morgon 2/3-2010
I morgon ska jag på ultraljud och se om gynekologen kan hitta min krabat i magen för vi måste ju få veta vilken vecka jag är i och så jag kan säga det till er läsare. Skulle vara kul om ni kunde lägga in några kommentarer.
Jag är lite nervös för i morgon men både jag och min kille tror att det kommer att gå bra för vi känner det på oss. Det är helt underbart att snart få veta att man har en bebis i magen men jag vet ju att jag har de eftersom mitt gravtest va posetivt så då är jag ju de men men jag måste snart få veta vilken vecka jag är i och kanske se det på skärmen lite :).
Åååh alltin känns så underbart för de känns att någon ting växer i min mage eftersom jag har lite kramper då och då. och jag börjar bli rikigt trött ,är ständigt hungrig, Vaknar av mig själv en viss tid och är hur pissnödig som helst.  Men jag hoppas att ultraljudet går bra i alla fall för jag hoppas på att vårt barn är friskt och det har jag bett till gud om .Och han vill se de människor som finns på jorden lyckliga eller hur ?
Det är mycket tidigt i graviditeten men har en liten fråga :)
Va tror ni att de kommer att bli Tjej /kille?
Gynekolog ultraljud i morgon 2/3-2010
I morgon ska jag på ultraljud och se om gynekologen kan hitta min krabat i magen för vi måste ju få veta vilken vecka jag är i och så jag kan säga det till er läsare. Skulle vara kul om ni kunde lägga in några kommentarer.
Jag är lite nervös för i morgon men både jag och min kille tror att det kommer att gå bra för vi känner det på oss. Det är helt underbart att snart få veta att man har en bebis i magen men jag vet ju att jag har de eftersom mitt gravtest va posetivt så då är jag ju de men men jag måste snart få veta vilken vecka jag är i och kanske se det på skärmen lite :).
Åååh alltin känns så underbart för de känns att någon ting växer i min mage eftersom jag har lite kramper då och då. och jag börjar bli rikigt trött ,är ständigt hungrig, Vaknar av mig själv en viss tid och är hur pissnödig som helst.  Men jag hoppas att ultraljudet går bra i alla fall för jag hoppas på att vårt barn är friskt och det har jag bett till gud om .Och han vill se de människor som finns på jorden lyckliga eller hur ?
Det är mycket tidigt i graviditeten men har en liten fråga :)
Va tror ni att de kommer att bli Tjej /kille?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: