2010-06-07
 18:04:14

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Arbetsintervju
Åhh va kul jag sökte ett försäljar jobb i dag på nätet och det ringde mig bara några timmar efter och bad mig komma på en arbets intervju så jag tackade ju självklart Ja!. Så jag blev ju lite lyckligare där . Eftersom att jag funderar på att lägga undan 2000 kr varje månad nu när  jag får jobbét så jag har lite pengar att röra mig på när vårt barn kommer till världen . Så det kommer bli hur spännande som helst . hur det ser ut vad man gör m.m. Men jag är ju rätt så lättlärd så det kommer nog gå jätte bra de kommer nog be mig börja på än gång. Eftersom att det är sommar snart skolan slutar och magen kommer att börja växa så måste man ju lägga undan lite pengar. Det kommer bli helt underbart det här och hoppas att det kan erbjuda en bra lön eller en hög provetion . Men man håller ju tummarna och min kille gjorde en high five när jag sa det så nu är det bara bäst att böja tänka på pengar skola m.m. Men allting kommer gå hur bra som helst.
Önska mig lycka till för mina tummar är fastklistrade i handen :)
2010-03-01 @ 23:42:45
Arbetsintervju
Åhh va kul jag sökte ett försäljar jobb i dag på nätet och det ringde mig bara några timmar efter och bad mig komma på en arbets intervju så jag tackade ju självklart Ja!. Så jag blev ju lite lyckligare där . Eftersom att jag funderar på att lägga undan 2000 kr varje månad nu när  jag får jobbét så jag har lite pengar att röra mig på när vårt barn kommer till världen . Så det kommer bli hur spännande som helst . hur det ser ut vad man gör m.m. Men jag är ju rätt så lättlärd så det kommer nog gå jätte bra de kommer nog be mig börja på än gång. Eftersom att det är sommar snart skolan slutar och magen kommer att börja växa så måste man ju lägga undan lite pengar. Det kommer bli helt underbart det här och hoppas att det kan erbjuda en bra lön eller en hög provetion . Men man håller ju tummarna och min kille gjorde en high five när jag sa det så nu är det bara bäst att böja tänka på pengar skola m.m. Men allting kommer gå hur bra som helst.
Önska mig lycka till för mina tummar är fastklistrade i handen :)
2010-03-01 @ 23:42:45



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: