2010-06-07
 18:03:27

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

mysig helg!
förlåt att jag inte skrivit men haft så mycket i tankarna.
Men i fredags åkte jag och hämtade min killes barn hos hennes mamma så åkte vi in till stan och skulle möta upp min kille men han hade inte slutat än . Så vi drog och käkade på donken . Jag märker hur trött jag börjar bli nu om dagarna.
Det är som att min lilla krabat i magen tar all min energi. Men det är ju så .
Men efter vi hade ätit så gick jag och köpte ett gose djur som var en hund till min killes dotter alltså mitt halv barn eller va man kallar de men jag har ju två stycken för min kille hade två stycken innan jag träffade han så jag fick två barn på köpet men det va ingen fara . För vi har riktigt kul tillsammans.
Vi tog oss till märsta och sedan vidare till arlandastad och gick på barnens djungel som är typ 3 gånger så mindre än andy´s men det var bra för mig för jag orkade ändå inte leka så mycket. Vi orkade inte vara där så länge så vi drog oss där i från efter kanske 1 timme och en kvart.
När vi hade lekt klart och ätit de vi sulle gjort så åkte vi tillbaka och lämnade hans lilla flicka hos hennes mamma . Och sen blev det pang dom i sängen för vi båda var helt slut vi var hos mig den kvällen .Det är ju så mysigt att vakna upp bredvid någon man älskar så galet mycket och är förlovad med också . Allt känns så bra med honom . Och han är en underbar pappa så jag är inte rädd att han och mitt barn kommer vara något problem :)
Allt är så underbart
2010-03-01 @ 23:36:0
mysig helg!
förlåt att jag inte skrivit men haft så mycket i tankarna.
Men i fredags åkte jag och hämtade min killes barn hos hennes mamma så åkte vi in till stan och skulle möta upp min kille men han hade inte slutat än . Så vi drog och käkade på donken . Jag märker hur trött jag börjar bli nu om dagarna.
Det är som att min lilla krabat i magen tar all min energi. Men det är ju så .
Men efter vi hade ätit så gick jag och köpte ett gose djur som var en hund till min killes dotter alltså mitt halv barn eller va man kallar de men jag har ju två stycken för min kille hade två stycken innan jag träffade han så jag fick två barn på köpet men det va ingen fara . För vi har riktigt kul tillsammans.
Vi tog oss till märsta och sedan vidare till arlandastad och gick på barnens djungel som är typ 3 gånger så mindre än andy´s men det var bra för mig för jag orkade ändå inte leka så mycket. Vi orkade inte vara där så länge så vi drog oss där i från efter kanske 1 timme och en kvart.
När vi hade lekt klart och ätit de vi sulle gjort så åkte vi tillbaka och lämnade hans lilla flicka hos hennes mamma . Och sen blev det pang dom i sängen för vi båda var helt slut vi var hos mig den kvällen .Det är ju så mysigt att vakna upp bredvid någon man älskar så galet mycket och är förlovad med också . Allt känns så bra med honom . Och han är en underbar pappa så jag är inte rädd att han och mitt barn kommer vara något problem :)
Allt är så underbart
2010-03-01 @ 23:36:0



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: