2010-06-07
 18:25:04

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Första besöket hos barnmorskan
första besöket hos barnmorskan blir av på måndag en 29 /3-10 så det ska bli skönt att få prata med någon .
Jag vet inte riktigt vad man gör där första gången . Men det är nog in skrivning och sen ska hon väll ta en del prover skulle jag tro . För att se att jag är frisk så jag får en normal gravidit :)
Jag kan knapp berga mig de månaderna som är kvar jag vill att det ska gå hur snabbt som helst men de kommer det göra när man väll inte tänker på de hehe .
Jag är lite nyfiken eller spänd rättare sagt .
Jag kommer alltid älska mitt barn :)
+ Det två som min kille har sen förut
2010-03-24 @ 23:57:2
Första besöket hos barnmorskan
första besöket hos barnmorskan blir av på måndag en 29 /3-10 så det ska bli skönt att få prata med någon .
Jag vet inte riktigt vad man gör där första gången . Men det är nog in skrivning och sen ska hon väll ta en del prover skulle jag tro . För att se att jag är frisk så jag får en normal gravidit :)
Jag kan knapp berga mig de månaderna som är kvar jag vill att det ska gå hur snabbt som helst men de kommer det göra när man väll inte tänker på de hehe .
Jag är lite nyfiken eller spänd rättare sagt .
Jag kommer alltid älska mitt barn :)
+ Det två som min kille har sen förut
2010-03-24 @ 23:57:2


Anonym

Du är stark tjejen, jag följer din blogg. Kramar / sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: