2010-06-07
 18:01:52

Gamla inlägg från den bloggen jag glömt bort lösenordet på.

Illamående.
Vaknade i morse och skulle ner och ta blodprovet på grund av min mage inte på grund av min gravidit .
Jag har haft illamånde i snart 4 månader och de vet inte vad det är så ska typ göra sån där grej
när det går ner med en slang i halsen eller så skulle det göra ett mag ultra ljud på mig för att se
om det är något med min mage eller tarmar .
jag kom dit kl 8 men då var ingen där och det tog hur lång tid att de skulle börja ändra nummer.
Så jag satt där i 20 min men ingen började ropa upp nummer så jag ställde mig upp och gick där i från jag får
väll ta mig dit någon annan dag. typ på tisdag morgon eller något . Men det är frågan om jag orkar ta mig upp kl 8
på lovet men det måste jag väll .
Jag satte mig på tåget trök i mig en macka sen när jag skulle hoppa på den bussen som tar mig till skolan så börjad
e illa måndet tränga upp. Det är så jälva jobbigt att inte veta om det är de som jag hade problem med innan
jag blev gravid eller om det är pågrund av att jag är gravid . Men jag hoppas på att mitt /vårt barn mår bra
jag har bett till gud om att han ska göra så att jag får se min lilla son eller dotter växa upp jag vill att
månaderna ska gå snabbt för att jag vill bara känna lukten av barn . Jag vill känna värmen av mitt barn vill
se kärleken stiga i huset  när du kommer till världen mitt lilla barn.
Gud ge mig all den lycka jag begär jag vill se min son/dotter att växa upp jag vet att du finns vid min sida
2010-02-25 @ 10:16:40
Illamående.
Vaknade i morse och skulle ner och ta blodprovet på grund av min mage inte på grund av min gravidit .
Jag har haft illamånde i snart 4 månader och de vet inte vad det är så ska typ göra sån där grej när det går ner med en slang i halsen eller så skulle det göra ett mag ultra ljud på mig för att se
om det är något med min mage eller tarmar . jag kom dit kl 8 men då var ingen där och det tog hur lång tid att de skulle börja ändra nummer. Så jag satt där i 20 min men ingen började ropa upp nummer så jag ställde mig upp och gick där i från jag får väll ta mig dit någon annan dag. typ på tisdag morgon eller något . Men det är frågan om jag orkar ta mig upp kl 8 på lovet men det måste jag väll .
Jag satte mig på tåget trök i mig en macka sen när jag skulle hoppa på den bussen som tar mig till skolan så började illa måndet tränga upp. Det är så jälva jobbigt att inte veta om det är de som jag hade problem med innan jag blev gravid eller om det är pågrund av att jag är gravid . Men jag hoppas på att mitt /vårt barn mår bra
jag har bett till gud om att han ska göra så att jag får se min lilla son eller dotter växa upp jag vill att månaderna ska gå snabbt för att jag vill bara känna lukten av barn . Jag vill känna värmen av mitt barn vill
se kärleken stiga i huset  när du kommer till världen mitt lilla barn.
Gud ge mig all den lycka jag begär jag vill se min son/dotter att växa upp jag vet att du finns vid min sida
2010-02-25 @ 10:16:40



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: