2010-06-11
 16:01:47

Fredag och det regnar

Nu är det fredag igen. skönt . Men jag ska jobba så jag hoppas att regnet gör ett uppehåll så man slipper bli dyngsur . Jag ska jobba i morgon också men på dan så ska jag till Gröna lund och äta lite sockervad och va ungdommarnas barnvakt för att jag inte själv får åka någon ting haha . Nej men ville gärna med även fast jag inte kan åka någon ting så jag får väll sitta på sidan och äta sockervadd ååh mums va gott. 
 Men det ska bli kul att jobba med alla medarbetare . Men det kommer nog va rätt lugnt i dag eftersom att det har regnat eller små regnar lite fortfarande.

Det kommer att bli jätte jobbigt att vara ni från killen ända till söndagen jag vill ju vara med han hela tiden .
Men jag slutar ju så sent så det blir sent att åka hem till västerhaninge .
Han har sin lilla dotter . SÅ henne ska vi ha i 4 veckor nu . ^Kul :)

Men nu måste jag ut med hunden innan jag ska byta om till de fina polarkläderna .
och ge mig i väg till nacka brandstation :D


Kram på er
är nu i 19+3
Det närmar sig med steg:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: