2010-06-21
 20:09:16

En långprommenad i skogen

kom nyss hem från en lång promenad i från skogen jag var ute med min vovve och helena och min vovves kärlek . Hennes egna lilla kärlek.
Vi var ute i typ en timme. Men det var jätte skönt .
Men när vi började gå så var jag så jäkla mätt av maten som jag käkade 5 min innan . så magen var ju sten hård.
Men det där måste man göra om så man inte går upp så mycket i vikt .

Nu snart ska jag in i duschen och sedan ska jag väl krypa ner i sägen .

Föresten rökningen gick inte så bra:P Jag skäms !
Men nu är det slut igen  haha . Älsklingen min köpte snus till mig i dag .
Så jag får se hur det går . Men fan det ska inte bli länge med heller.
Vi ska lägga undan 500 kr var den här månaden så vi har pengar sedan .
Men nu får det vara stopp.

Ge mig råd för att få bort röksuget utan att äta en massa skit.

Men nu ska jag in i duschen och duscha av mig alla dessa döda mygg som sitter på mig känns det som .
Men nu avslutar jag nog för i dag .
I morgon är det ett nytt kapitel och en dag närmare förlossningen :)
Jag längtar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: