2010-06-30
 23:00:55

Bilder på saker jag köpt till mig och bebis


Lite dålig bild men man får väll ta det man har:P
  
Klicka på små bilderna så får ni dom större .
Bodydräckterna köpte vi för 99;- på H&M
hur gulliga som helst





Mamma linnet/klänning man kan ha det till lite allt möjligt en mycket skön sak i alla fall.
Pösig och skön inget som spänner på magen
Köpt på H&M´s för 100;-
Nu är det bara mamma byxorna jag ska ta kort på och lägga in men de ligger hos killen just nu



kortbyxorna jag köpte i går på cubus  för att det var så varmt
Köpta på cubus för 99;-




Byxor jag köpte i dag typ nästan likadana som kortbyxorna fast det där är långa.
Helt underbart sköna speciellt nu när magen växer och det blir över 20 grader varmt och så blåser det så fladrar det skönt i byxorna hehe

De är köpta på H&M för 99;-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: