2010-06-30
 08:35:05

Älskling jag vill gifta mig med dig !


Älskling jag vill gifta mig med dig . Och jag hoppas du också vill det.
jag vill dela mitt liv med dig.
Jag vill dela min luft med dig säg vad jag inte vill dela med dig.
Det ska alltid vara du och jag även när vinden är hård.
Du vet att från första gång jag såg dig har jag tänkt att det ska bli du och jag .
Och det pirrandet i magen kommer fram varje gång jag tänker på dig.Varje gång jag ser dig .Varje gång vi ses.
Jag älskar dig för alltid baby. Det ska alltid vara du och jag.
Jag vill se oss utväklas och våra barn växa upp.
Och de har det bara gjort på det här året . Kommer i håg Isac var inte stor när vi träffades .
Nu springer han runt och är galen :) Och bara är allmänt söt.
Och linnea växer för varje dag som går. Man hinnner knappt blinka innan den tiden är över är det så eller?
Jag vara längtar tills vi ses igen . Jag vill sova brevid dig nu,nu,nu.
Men vi måste vänta till helgen sen är det bara en vecka kvar av skolan sen kan vi sova med varandra hela dagarna om vi vill.
Jag saknar dig baby även fast vi har varit i från varandra i 12timmar.


Jag älskar dig baby nu imorgon och föralltid.



Du och jag mot världen .
Vi klarar allt tillsammans.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: