2010-06-21
 07:58:31

21juni och det är måndag igen

i dag är det måndag igen förlåt om jag inte skirvit men jag har varit hos min underbara pojkvän hela helgen.
Jag saknar han som fan redan att vara i från honom är skit svårt.
Nu sitter jag här och har precid vaknat . ska till skolan om en timme och en kvart.

Magen växer som den ska tror jag . och jag villinte hålla mig längre kan hon inte komma ut nu . Nej men hon ska stanna där i 3 månder till men fan dom här tre månderna känns som dom kommer att gå sakta.

Jag mår fyfsat bra i kroppen tror jag jag känner mig lite småsjuk i halsen och så där.
Men jag får väll kämpa vidare . Jag ska ju bli Godkänd i engelskan men det tror jag att jag fixar.

Nu börjar min mage kurra och hurra förfullt här efter mat det kanske är dags att äta lite :)


Var det någon som såg kronprinsessans bröllop jag såg typ 20 min av det oj va nervösa dom var.
Men nu är det över. Nu är dom gifta ovch glada .
Det va ju riktigt fint dom hade det men det intresserar mig inte så värst mycket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: