2010-07-14
 19:03:06

Varmdag och sparpengar borta

Nu sitter jag här i soffan och tråkar och håller på att svettas ihjäl.
Vi sitter och väntar på våra fina inneboenden för att vi ska och åka och handla för våra sparpengar på Willy´s
Men visst man behöver ju mat men det känns jävligt surt att ta pengar från våra sparpengar.
Det var inte mycket som vi hade lagt undan i bara mynt under en månads tid men det var ändå mycket för oss som inte har så mycket pengar.

Och vad vi ska handla på Willy´s vet vi inte heller. Det är så jälva varmt och mitt huvud håller på att explodera.
Det känns som min skalle är för liten för min hjärna det känns som min hjärna ska sipraut igenom hårsäckarna haha.


Den här värmen gör så att jag mår illa. Men som sagt man ska väll inte klaga.
Jag dricker vatten flaska på vatten flaska . Men inget verkar hjälpa och vill inte ta så mycket alvedoner för att hur plutten i magen reagerar vet man ju inte . Tiden går så himla snabbt jag är redan inne i gravidetsvecka 25 det känns ju helt otroligt.

Nej men nu ska man väl bege oss . Så man sen får någon ting i magen för hon/jag och min älskling börjar bli hungriga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: