2010-07-22
 13:45:41

Varm dag och är trött

Nu sitter man hära och håller på att svettas ihjäl och ändå har jag bara shorts och ett linne på mig men jag tror jag dör alltså. Jag och älsklingen vaknade vi halv 1 i dag och sen har vi bara suttit ute på balkongen och tänkte snart tvinga i han lite frukost.  Rostatbröd med kalkong och kanske två kokta ägg . Beror på om han vill ha .

I går åt vi någon ing som var jätte gott min man stekte upp köttfärs med lök kokade macaroner och sen blandar men runt det. Visst detär enkelt men det va gott. Vi tänkte göra köttfärsås men vi hade inte krossade tomater eller matlagningsgrädde om min man vill ha i haha . Den maten som vi åt kan jag rekomendera om man inte orkar stå länge :D

I dag vet vi fakitskt inte vad vi ska göra. Jag tänkte att vi skulle åka och hälsa på hans barn men deras mamma svarar ej i telefonen . Så får se om det blir sen eller att vi skiter i det. Det är ju helg snart så då kanske man ska ut och roa dom lite ;)

Dessa veckor går ju så himla snabbt vart tar dagarna vägen ?
om 3 dagar går jag ju in i gravidets vecka 27 . Och ska träffa min barnmorsa en sista gång innan hon slutar.
Tråkigt . Men men . Ska väll få en annan.
Tiden går snabbt och snart är vi en till i familjen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: