2010-07-08
 20:47:31

Väldigt seg dag i dag.

Nu sitter jag bara här och typ stirrar in i dator . För att jag är så jäkla trött.
I dag var det näst sista dagen i skolan i dag och i morgon är det slut fy va skönt.
Jag bara längtar 4 veckor av mitt jätte långa sommarlov . Visst det va väll värt det men om jag inte klarar det kommer det vara jäkligt surt . Men man får väll hålla tummarna .
Jag är väldigt trött i dag så vid kvar över 4 la jag mig i sängen och somnade en halv timme . Gick upp och tog en ciggaret "usch" jag vet . Men sen så gick jag och la mig igen och vaknade upp kl 7 igen .
Så jag var nog jäkligt trött och är självklart det fortfarande.

Jag ska snart ska jag gå ut och kissa med hunden.
Och sen täppa upp ett bad och ligga där och bli ett russin .

jag bara längtar men jag måste ju fört ut med hunden .
Ska ställa in lite ljus i badrummet innan jag sätter på mig strumpor och en tjocktröja för att kila ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: