2010-07-25
 21:56:22

Tiden går snabbt, Och det är mycket att planera

Shit tiden bara rinner i väg. I morgon går jag in i gravidetsvecka 27 om man räknar på ett annat sätt 26+0
Tiden bara springer i väg och det kändes som i går som man fick reda på att man var gravid.
Man ser magen växa vecka för vecka och det är ju helt underbart.

När hon ligger där inne och sparkar på magen så man ser det vill man bara att hon ska komma ut så man får hålla i henne. Hoppas det här sista veckorna går snabbt då.

Sista besöket hos min 4 barnmorska är på onsdag undra vad man ska göra då ?mäta magen kanske?

I början av aug ska jag till Psykosociala enheten på sös och prata med min kurator. Vi ska öven
boka in en tid då en barnmorska kommer in och pratar om en förlossning hur den går till och så där.
Jag längtar faktiskt till förlossningen men smatigt är jag så galet rädd till hur det ska kännas. Vart jag ska vara och så där! Mycket som snurrar i huvudet om det där.

Folk har börjat fråga mig redan nu om vart jag ska föda någon stans. Inte vet jag svarar jag .Har inte liksom planerat det innan . För tänk om jag planerar något och så hamnar jag i uppsala för att allting är fullt liksom .


Funderar på om jag ska hämta upp barnkläderna från källaren nu när jag är hemma eller om någon vecka.
Jag har fått lite barnkläder av min storebror som inte passar min storebror och deras barn .
Måste även upp till macken och pumpa upp däcken till vagnen det är ju en bilpumpsventil så jag måste ju upp dit och göra det. Det känns ju lite pinsamt nu när man inte har något barn att lägga i vagnen .


Nu har jag tänkt mig att lägga mig i soffan och glo lite tv och kanske ta lite glass.
Men det kommer nog in ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: