2010-07-26
 12:17:13

Tiden går så himla snabbt

Jag har gått in i vecka 27  eller 26+0 beroende på vem som vill räkna.
nu tycker jag att tiden har barahar runnit i väg.
 Kommer tiden gå så här snabbt när bebis är ute också?.
 Det hoppas jag inte. Kroppen gör ont på mig men för det mesta ryggen . Har ni några tips om vad man kan göra för det. För det här är olidligt.
Varje dag när jag ska upp ur sängen gör det så förbaskande ont så jag nästan vill bara lägga mig ner igen .


Det som skulle vara skönt är ett bad men jag gillar inte att bada så värst mycket så det är lite synd.
Men jag får väll ta ett bad i kväll i alla fall.

hoppas den här ryggsmärtan går bort sen när bebis kommer .
Eller om dne håller i sig eftersom att jag har problem i ryggen sen innan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: