2010-07-12
 21:55:56

Sparkar hela tiden

I går så satt jag och kolla på min underbara mage. Och såg när hon sparkade vad konstigt det ser ut faktiskt.
Det ser lite läskigt ut något som helt plötsligt sticker ut hehe .
Jag känner sparkar mycket nu mera . När man tillexempel håller handen på om hon tycket att det är jobit eller något när någon håller så sparkar hon till . Hehe . Men det är ju underbart mysigt i alla fall. Men blir glad varje gång man känner en spark . Varje gång älsklingen håller handen på magen. Man blir liksom lugn då .


Kärleken till mitt barn i magen och mina två platsbarn och min underbara man kommer alltid bestå .

Det är så oerhört varmt i lägenheten så ska sätta mig på balkonen eller bredvid mannen och glo lite tv men det blri nog balkongen först för så svetten rinner är obehagligt


Kram kommer inlägg i morgon också



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: