2010-07-18
 21:04:49

Söndag och trött

Nu sitter jag och bara tar det lugnt . Älsklingen har åkt hem till sig och man ska sova själv Lite tråkigt.
Men men , Vi ska ju ändå ses i morgon om han inte har så mycket för sig.

Min kropp börjar bli trött och magen växer fortfarande.
Och hon ligger och vrider och vänder på sig sparkar och sträcker på sig.
Så hon värkar må bra i alla fall.
I morgon går jag in i gravidetsvecka 26 . och dagarna bara rullar fram och det är inte många dagar kvar.
Snart är hon ute och snart är vi 5 i vår underbara familj .
Jag bara längtar till att få hålla våran dotter i famnen .
och att dina/ mina plastbarn eller var man kallar de:D

Helt underbart säger jag bara.


Vi är starka tillsammans älskling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: