2010-07-13
 19:45:31

Sommar och sol

Det är så grymt varmt så jag tror jag håller på att tuppaav . Men man ska väll inte klaga när värmen är hära för vem vet hur länge det håller i sig . Men det blir ju dubbelt så varmt för oss gravida .

Jag, älsklingen , Hans mamma och bror +2av hans barn var och badade i årsta havsbad.  Vi var där kanske i 6 timmar och sista tiden somnade jag i solen det var alldeles för varmt underden lilla tiden jag soiva var jag dyngsvettig när jag vaknade. Men färg har man fått i alla fall och typ solsting men man ska väll inte klaga men det är faktiskt lite jobbigt. Det blir väll förmodligen bad i morgon också om älsklingen kommer dra med mig . Men när ska vi få sova ut hehe .


Va ska man äta i kväll då? Det finns inte så mycket i frysen men det som finns har vi typ tröttat ut. Så det ä lite jobbigt. Hehe .
Men någon ting måste man få i lilla magen .

Och min Folsyra och järn måste jag ta också så jag inte glömmer bort de



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: