2010-07-20
 19:38:50

Sitter på tåget och dör av svett .

Nu sitter man på tåget för att åka och möta älsklingen . På dom här jävla tågen är det på grymt varmt spelar ingen roll om man har öppna fönster . Men kan vara lite varm också av att jag var tvungen att springa och vet ni varför . Jo jag har breda fötter i vanliga fall men fan nu är det extremt . Jag testade 10 par skor och det kändes som att mina fötter skulle spricka där i haha . Och tillslut fick jag bara rycka åt mig ett par . Och dom får jag inte ens igen drakedjan haha men men sånt är livet :-) snart åker jag in i en tunnel så måste sluta . Kram så hörs vi alla ni som läser . Tack för att ni gör de


Vi2blir3.se - Malin

Ja de ska bli hemskt spännande och se vad som gömmer sig där inne =)



PUBLICERAT: 2010-07-21, 17:22:22 | URL: http://vi2blir3.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: