2010-07-18
 21:34:07

Rygg värk. Ajaj .

Blir trött på den här rygg värken . Det är svårt att vända sig i sängen nu för tiden då både ryggen gör motstånd och magen är stor så det är inte lätt att vända på sig . Men den här rygg värken gör mig nästan galen . Det gör så ont att jag skulle kunna bita mig igenom betong haha . :P Men Jag vet att jag sagt att jag ska söka upp sjukgymnast men jag är ju en sån som drar ut på det.
Blir lite trött på mig själv när jag säger så där.

Det spelar ingen roll hur rakt jag sitter i ryggen spelar ingen roll hur man sträcker ut ryggen .
Alltid är det något som gör ont.
Och i bland kommer till och med en nerv i kläm då jäklar gör det ont. Banne mig. hehe .
Men Om inte många veckor så är det över hehe .
Eller kanske inte eftersom jag haft ont i ryggen ett antal år nu .

Nu ska jag ej klaga mer .
Ska väll ut och ta en snabb runda med hunden innan jag ska in i duschen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: