2010-07-29
 12:31:05

Natten var ett H*lvete.

Jag somnade efter 12 någon gång och vaknade vid kvar över tre i natt. Och vad gjorde det då joo . Åskade och blixtrade hade kommit på besök. Och jag som är så äckligt rädd för det höll på att få panik och blixtrana slog ner inte långt här i från för fönstrena skakade som det vore jordebävning .  Det finns inge värre när dom där två kommer på besök så blir jag som en liten myra och bara håller för öronen och vill inte vara med längre. Folk gillar det så mycket att det går ut när det kommit på besök Varför ? Det är ju inte ens skönt .

Jag drog igen fönstret messade min underbara pojkvän och han försökte lugna ner mig . Han sa att jag skulle koppla bort det och drömma mig bort någon annan stanns . och det hjälpte väl för inte lång tid efter somnade jag . men jag somnade med täcket över huvudet och ena handen över örat.

Är jag ensam om att vara rädd för åskan och blixten ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: