2010-07-28
 23:23:08

Man kanske ska tänka på refrängen

Nu börjar ögonen blir trött och kroppen också. allting blir bara längre och längre bort så det är ett tecken på att jag bröjar bli trött . När mitt synfel blir sämre haha.

Men i morgon ska jag försöka sova länge och hoppas på att bebis inte väcker mig när hon bröjar tycka det är tråkigt att sova. Vaknar alltid mitt i nätterna måste upp och kissa sen kan jag inte somna om . Så i dag får vi hoppas hoppas att jag får sova en hel natt men man kan int eju inte förvänta dig för mycket hehe .

Så nu blir det läggdags.
Imorgon kommer det in bilder på ramarna jag fixade och första årsboken som jag köpte .

Kram på er och sov så gott
Jag och bebis säger tack för i dag .


FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D



PUBLICERAT: 2010-07-28, 23:37:11 | URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
elin kärlek♥

tror jag kommer stanna kvar :)

hade varit kul om du titta in och läste hos mig med!



PUBLICERAT: 2010-07-29, 12:00:53 | URL: http://elinamour.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: