2010-07-17
 16:45:11

Lördag och ensam hemma några timmar

Nyss åkte killen hem till Västerhaninge för att hämta pengar till att hämta ut medicin.
Så nu ska man sitta är själv i typ 2½ timma . Tråkigt men jag ska laga mat snart också:D
Det ska bli kyckling med grön currry . Jag frågade min älskade barndomskompis om hon och hennes kille ville komma över och äta lite men jag har inte fått något svar ännu . Tråkigt men de skulle typ iväg och fika med hennes far. Så förhoppningsvis svarar hon väll snart. Det är så tråkigt och sitta här ensam i lägenheten spela samma låt hela tiden. Men den är så grymt bra.



Jag ska väll typ sätta på mig ett par mjukisbyxor snart.
Jag och killen har bara haft en mys dag i dag innan han bestämde sig för att åka och hämta pengar hemma
Så nu är det tomt och tyst utan att låten går om och om igen :D
Lite snuvig är jag också så det är inte så kul.

Någon som vet en bra film som man kan ha till kvällen :)?

Saknar min älskling redan och han har varit borta i 10 min <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: