2010-07-13
 19:57:18

Kroppen och jag mår bra


Kroppen och jag mår bra. Magen växer för fullt och hon sparkar som det våre en boxningsäck.
Min rygg börjar göra väldigt ont så jag har tänkt att jag ska ringa till sjukgymnasten så man kan få någon övning eller något som man kan göra för att smärtan i ryggen ska försvinna . Förutom den extrema tröttheten jag har som jag trodde skulle försvinna ju mer i veckena jag kom . Jag hade visst fel i bland känns det nästan som att jag är tröttare . JAg vill nästan sova konstant . Vill bara liksom slappa. Och sen blir det ju jobbigt att det är så varmt också . Eftersom man måste ta av sig alla  och då menare jag verkligen alla kläder när man ska sova .
Men Magen växer och det är inte många veckor kvar. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: