2010-07-20
 13:16:00

Kommer alltid älska dig vad som än händer



Jag är rädd för vad som kan hända jag är rädd för att stå här ensam kvar.
Kommer inte veta vart jag ska ta vägen då. Allt jag sagt till dig ,att du är den ända jag vill ha .
Jag älskar dig mest av allt på denna jord. Allt jag sagt. Har jag menat.
Men jag vet inte vad det är som håller på att ske. Jag vill aldrig glida i från dig.
Jag vill gifta mig med dig . Men har vi pengar till de nej .
Jag har alltid haft svårt att visa mina känslor överlag och pratat om vad jag känner.
Och det blev bara värre och värre när folk börja behandla mig dåligt.  
Jag försöker stärka mig men jag vet inte hur jag ska lyckat bli den jag blev förut.
Jag vet inte om det ända sättet har varit att skriv för att jag ska få ut känslorna .
Det jag känner för dig har jag aldrig känt för någon annan .
Du och dina barn och lillen i magen betyder allt för mig .
Skulle jag inte träffat dig för ett år sedan så skulle jag nog gått under.
Du kanske inte såg de när vi snackade under den tiden vi inte hade träffats.
Jag höll på att ställa mig på knä och be till gud att han skulle ta mig här i från .
Men du tog mig med fart . Tog tog mig i handen på en gång . Och ville visa mig den rätta vägen .
Och jag hoppas vi ska gå över hinder tillsammans och ha våra fina stunder tillsammans .
Jag har aldrig känt så här och har aldrig varit så här kär.
Dina ögon , Dina underbara läppar. Din fina gång stil, Ditt hjärta och dina händer .
är ju hur underbara som helst

Bara
du tittar på mig pirrar det i hela kroppen .
Bara du ger mig en kind puss eller en puss på munnen får mig att sväva till en annan planet.
Att veta att jag finns där i dit hjärta och du finns i mitt ser jag ett långt liv med dig
När du rör vid mig får du mitt hjärta att slå volter.

Allt du gör vid min sida får mig att känna mig ny kär .
Jag vill ha dig kvar tills döden skiljer oss åt.
Mitt hjärta kommer alltid slå för dig .
Och den lilla/stora familj vi bildat. Ni kommer stå närmast mitt hjärta föralltid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: