2010-07-08
 21:05:11

I går var den dagen som alltid kan få en att le.

I går Kom Damian Marley och Nas till grönan . Något man kanske aldrig kommer få uppleva igen .
Bob marley´s egna son . Kan knappt fatta att man sätt han live. Han och Nas va ju riktigt grymma.
Det uppträdde på Gröna lund för att kultsfred gick i konkurs. tråkigt för dom men bra för oss . hehe.

Rysningar i hela kroppen när det bröjade . och gunget i benen.
Det var en upplevelse med min älskling som jag aldrig kommer att glömma. En stor dag som kommer finnas nära mitt reagge hjärta. När jag såg alla som kom där med sina dreads blev jag galen. Jag hade det för ungefär 1 och ett halvt år sedan men rakade tyvärr bort dom som jag ångrade bara några dagar senare. Men sen slog det mig .
Jag har ju kvar mina korta lilla bebisar i en plastpåse i garderoben . Visst låter det lite äckligt . Men man kan inte slänga såna . Då skulle jag gjorde det får första början mend et gick bara inte.
Mend et som slog mig var att jag kanske ska virka in dom i mitt hår igen . Eller ska jag vänta tills jag får längre hår och göra helt nya . Men det skulle vara rätt kul att ha sina gamla . men det är ju så oerhört korta. Men det kanske går i alla fall .


Men tillbaka till den underbara konserten . Ni som inte var där ni missade något grymt . 21.300 människor på ett och samma ställe . Som står och gungar och är inne i sin egna lilla värld. Men lite respektlöst till de som stod och rökte maja bland barn . Och mig som är gravid . Men vad ska man göra.


Våran lilla i flicka var lite jobbig i början men sen lugnade hon ner sig . Hon verkade också ha ett härta för reagge. Nej men det är väll basen som får henne att bli lite tokig:)
Men det var underbart i alla fall .
Tack för en underbar dag min älskling . Det kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Och tack det två helgryma artisterna som kom Damian Marley and Nas



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: