2010-07-25
 21:22:15

Hallå har jag tappat bort mina fötter?



Jag undrar vart mina fötter har tagit vägen?
Har jag tappat dom när jag var ute eller är det magen som vuxit så mycket att jag ej ser dom längre.
Jag har haft så några veckor nu men nu är det extremt .
Nu när jag ska se dom måste jag luta mig fram så jag nästan tippar över.
Men det är mysigt . Slipper man se sina svullna fötter.

Men det är jobbigt för nu får man knappt på sig strumpr längre .
kan inte sätta snoddar på byxorna för att det ej ska skrapa i marken .
Kan knappt knäppa ett par dragkedje skor.

Tänk snart snart kan älsklingen hjälpa en med allt.
Ibland måste jag faktiskt be honom om hjälp fasten det känns lite löjligt.
Men tack älskling att du hjälper mig även fast jag inte är handikappad utan Gravid .
Men i det här tillfället så känns det nästan som man är det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: