2010-07-27
 12:14:16

Godmorgon Världen!

I dag ställde jag kl kl halv 11 och gick väll upp ur sängen någon minuter efter klockan ringde.
Jag är jätte hungrig och ska ta mig en bit macka och något att dricka och sätta mig i soffan och glo lite tv.
Har sutttit och skrivit ut 3 bilder och satt i dom i ramar. Det är på våran underbara familj.
Jag min kille , bebis i magen och en bild på hans barn . Jätte fina bilder ska se att det passar på hyllan,.

Lönen har kommit in i dag också . Så jag ska in till stan och köpa mig en första års-bok så man kan visa lilla bebis sen när hon blir stor. och ska väll kolla lite vad som händer på pride.

Stockholm Pride startade i går och på lördag  blir det paraden .
Jag kanske inte har utalat mig om det men jag är Bisexuell.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: