2010-07-20
 12:40:22

Godmorgon, Godmorgon

I natt har jag inte sovit speciellt bra jag har vaknat ett antal gånger.
Jag vet inte varför . Men nu sitter jag här i alla fall. Jätte tjock i halsen .
Så jag ska väl ta mig en kopp te och några mackor . Och kanske mina tabletter som jag glömmer vissa dagar.
Måste köpa mig en sån där tablettkarta så jag blir på min att ta dom .Haha,
Jag har alltid varit slarvig med vissa saker och kommer nog alltid att vara det också.
Tyvärr men det är faktiskt sant.

I dag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt jag ska väll bara slappa i soffan och glo tv kanske.
För min ryggvärk blir bara värre och värre . Det va nog de som fick mig att gå upp i dag.
För att jag inte visste hur jag skulle ligga för att det inte skulle göra ont. Men kom jag på något sätt, Nej .

Snart kommer lönen . Det sista pengarna jag har fram till lillen föds.
Om det inte är så att vi jobbar någon gång då och då . Men vi skulle prata om de när alla kommer tillbaka från semestern. Jag jobbar ju som Nattvandrare/fältare. Och det är ju inte så kul att gå jätte tjock runt om i nacka så vi kanske har kommit på en lösning för en av mina "chefer " är också gravid och hon är bara 2 veckor före mig .
Så vi kanske ska hänga på Alla Fritidsgårdar runt om i nacka för att inte behöva anstränga oss och inte känna något obehag om det blir bråk eller så där. Men vi får se vad vi kommer fram till för lösning .
Så det kan ju alltid finnas typ kanske 800 kr om jag jobbar två pass på kontot i sep. Vem vet?
Men får väll hoppas på det bästa


Det är nu bara 104 Dagar kvar innan lillen kommer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: