2010-07-05
 08:34:46

Godmorgon allihoppa

Nu är det moprgon igen och det är väll hyfsat fint väder ute .
Och det är skolbänken i dag igen fy fan va tråkigt. Jag som hoppades på att det skulle vara fredag i dag.
Så det skulle vara sista dagen . Men tydligen inte och måndagar är ju alltid det segaste dagarna i veckan .
Men man får väll tänka på att det är fredag hela veckan hehe .

Jag ska när som helst ta mina tabletter som är folsyran och järntabletterna .
Men jag börjar typ alltid må illa av dom varför ?
Eller så kanske det inte är dom, kanske äter jag för dåligt, kanske tar hon bara min näring så jag själv inte får något, Kanske så är det bara så att kroppen inte gillar dom vem vet:)

Kroppen mår bra. Den väcker för fullt och det känner man värkligen .
I går satt jag i soffan och kände hur hon buffade mot handen hon tyckte väll att det var obehadligt med en hand som satt fast klistrad på magen .
Va tvungen att trycka hyfsat hår men till slut buffade hon till och jag fick världens underbaraste känsla igenom kroppen .
Mamma och pappa längtar efter dig våran lilla flicka .


Nu är det inte många veckor kvar.
Killen säger att jag inte ska sitta och räkna dagar jag vet vet vet. Men fan vill bara ha henne i mellan oss.
Vill bara pussa på henne vill bara AAAAAh. .Kan inte ens förklara med ord.
Vill att våran flicka ska komma till världen snart/nu . Men ett tag måste hon ligga kvar för hon får inte komma ut ännu .

Jag älskar våran underbara familj .
Jag, Min man , Hans dotter och lilla sonen.
+ våran lilla flicka som snart kommer ut .
kommer alltid att finnas vid deras sida!

Självklart älskar jag min vanliga familj som består at mamma ,pappa , bror.
Vi har haft det svårt men det kan vi gå igenom en annan dag när jag har tid och så där.
Deran dotter och syster älskar er.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: